11 Temmuz 2017 Salı

En kuytuda; ama vizördeki gözden ırakta değil :)

En kuytu yerde, bitimde, karşısı orman, çalılık, kırk yılda bir araba geçer, uçtaki evde, bacanın dibine tünese de objektife yakalandı. Uzunca poz verdi. Bir ara sıkılıp uyudu. Yine poz verdi hiç gözünü kırpmadan. Ben giderken de sarkıp baktı. Bu, o pozu.

Bir sat ten belki biraz fazla oluyor çekeli bu kareyi; şimdi de fotoğraf gruplarım ve blogumda.
(Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 11.07.2017
Acemi.demirci@yahocom.tr; @AcemiDemirci














8
Paylaş :

14 yorum:

  1. Oy oy oy severim ben onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene hep sindiği pencerenin kepenkleri kapalı. Sanırım yeni köşesi burası. Öyle bir manzaralı köşe ki.... Ardıç çamları, Soğuk Koy, sakız çalıları, dağ çileği, zeytin ağaçları ve daha envai tür çiçek, bitki, kekik görüyor. Bilge denir ya bunlara. Bu kukumav da gerçek bilge bakışlı. Gözünü kırpmadı bakarken. Ama o çoktandır benim objektifi tanıyor zaten :)

      Sil
  2. Çok şeker yaaa, sanırım en sevdiğim kuş baykuş. :))Ayrıca bizim okulun logosuydu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgeliği temsil eder. Aklın sembolü. Bir de çok nasibi açıkmış. Kısmeti ayağına gelirmiş. Mesela tünediği yere bir serçe gelirmiş. Ve avı ayağına gelmiş olurmuş çoğu kez.

      Sil
  3. Sanki gözümün içine bakıyor:) Çok güzel kare... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle bakıyor. Gözünü kırpmadan. Ama sonra uyudu bile sıkılıp. Beni bilir çünkü senelerdir :) Sadece resmini çekerim. O da ünlü olur :)

      Sil
  4. Bu tam bloğuma uygun bir kare :) Çok severim Baykuşları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım daha çekeceğim kareler var bu, buraların demirbaşı kukumavın. Daha önce de çok çektim ve yayınladım bunu :)

      Sil
  5. Sanki objektife bakıyorum.Ne kadar güzel yakalamışsınız pozu.Tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz rahatını bozdum; ama o yine poz verme sezonunda olduğunun farkında sanırım :)

      Sil
  6. "Kuşlarla dost olmak" Neden blmem baykuşlar biraz farklı gelir bana ,Ürkerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Ürküten yanları var. Aslında ben de ürkmüyor değilim. Ama doğanın bir parçası ve bir görevi, rolü olduğu için yaşam zincirinde hatırlamamaya çalışıyorum o ürküntüyü. Öyle bakarken mesela çok soğuk ve gerçekten ürkütücü...

      Sil
  7. :) hiç baykuş görmedim. bu pek sevimli komikmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene durduğu pencerenin panjuru bu yıl hep kapalı. Sanırım o pek bilindik niteliğinden dolayı onu pencerede görmek ev sahiplerini ürkütüyor. Bu sene sesini duyuyorum. Yürüyüşte akşam yakaladım. Hep baktı gözünü dikip. Bugün birazdan yürüyüşte yine bakarım. Bunca çapadan ve bahçe işlerinden sonra fotoğraf iyi gelecek :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci