2 Ağustos 2017 Çarşamba

Çiçek Sever grubuma teşekkürlerimle :)


Geçen hafta çektiğim ve benim de çok beğendiğim o kare şimdi Çiçek Sever grubumun tanıtım resmi olmuş. Aşağıdaki linkten ulaşılabilir;


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155796209044113&set=gm.1707150909581665&type=3&theater

Bunları görünce harcadığım zaman ve emeğin boşa gitmediğini anlıyorum.
Çok mutlu oluyorum :)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 02.08.2017
acemi.demirci@yahoo.com.tr, @AcemiDemirci




Paylaş :

2 yorum:

  1. büyükada yazımda meltem sertin yorumunu okusana çok sevimli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil, otel tatili gibi dinlenmece değil bana. Yorgunluğun perçinlenmesi. Onun üzerine bir de çok yavaş ve uzun süren yol yorgunluğu derken aksayan çok şey var şu sıra düzenimde. Başta yazıları okuma ve yorumlar yazma. Aksadı; ama rayına girecek mutlaka.

      Okuyacağım :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci